ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Promosi ASB Loan atau L-ASB Terkini

Promosi Asb Loan Terkini

cimb asb loan promotion
Promosi ASB Loan CIMB


1) Jika anda mempunyai ASB Loan yang masih aktif dari bank sedia ada, anda boleh dapat interest rate lebih rendah. Sila hubungi saya.

2) ASB Loan kini dah ada islamic dan mempunyai tempoh pinjaman terpanjang iaitu 30 tahun..biasanya maksimum 25 tahun sahaja. Apa maksudnya? Lebih lama, lebih rendah bayaran bulanan :)


Sila Hubungi saya untuk PROMOSI TERKINI ASB LOAN ISLAMIK







Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.