ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Rekod Dividen ASB

Rekod Dividen ASB

Adakah rekod lepas boleh dijadikan panduan dalam pelaburan?

Jawapannnya tidak.....

Namun untuk kes ASB, lain sikit sebab pelaburan ni special kan? Ianya terhad kepada bumiputera dan golongan minoriti:
  • Siam/Thai
  • Portugis/Eurasian/Serani
  • Mualaf/Beragama Islam tetapi Bukan Bumiputera
  • India Muslim
Dah boleh buka akaun asb, apa lagi, jom buat asb loan dengan saya. Terbaikkk....

Jom tengok rekod lepas sebagai panduan anda bagus ke tak bagus:

Rekod Dividen Asb 1990 hingga 2017
Rekod Dividen Asb 1990 hingga 2017

Boleh tahan kan? 

Rendah la sikit tahun 2016. tapi still boleh rolling dividen lagi kalau tenure 30 tahun. Cantikk...jom mulakan melabur dengan saya.




Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.