ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Dividen ASB 2017

Dividen ASB 2017

Ya, Alhamdulillah....seperti yang dijangka dalam penulisan saya sebelum ini, atas keyakinan kenaikan harga kelapa sawit sejak Januari 2017 dan strategi PNB (Pelan Strategik 2017-2022 PNB) dan petunjuk ekonomi yang semakin baik, maka telah terbukti berlaku kenaikan kepada dividen asb 2017 ini.

Ini berita baik untuk para pelabur dan pemain asb loan untuk kembali melabur dan meningkatkan pelaburan.

Seperti diumumkan, Dividen asb pada tahun 2017 adalah 7 sen se unit dan Bonus 0.25 sen se unit dan khabaran gembira adalah Bonus Khas Ulangtahun sebanyak 1 sen se unit. Ini adalah Bonus khas yang tidak ada sebelum ini. Ia adalah khas untuk pelabur yang setia dengan pelaburan asb. Bagus kan? Yang dah cancel tu memang melepaslah...apa boleh buat hehehe. Total keseluruhan adalah 8.25 sen se unit untuk baki sehingga 10000 unit.


dividen asb 2017
dividen asb 2017
 Saya percaya, dividen ini akan semakin menaik...lihat kepada kenaikan harga petrol yang semakin pulih dan Pelan Strategik PNB adalah sehingga 2022.

Jika anda bersama saya, jom kita sama sama buat keuntungan dengan melabur asb loan.

Adakah Asb Loan CIMB masih terbaik? Anda yang ragu-ragu boleh whatsapp saya kenapa hehe. Customer saya akan mendapat support terbaik.





Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.