ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Promosi Asb Loan CIMB 4.8% Tahun 2017

Promosi Asb Loan CIMB 4.8% Tahun 2017

Promosi Asb Loan CIMB 4.8%
Promosi Asb Loan CIMB 4.8%


Promosi hebat Asb Loan kali pertama 4.8% dengan syarat yang cukup menarik. Pada pendapat saya, syarat ini sangat mudah dipenuhi dan memang dinantikan selama ini.

Untuk pelabur pelabur asb tegar seperti saya, ini peluang baik untuk meningkatkan lagi kadar keuntungan anda. Mesti bijak ambil kesempatan ni.

Baik, apa syarat untuk promosi asb loan 4.8% ni? Berikut adalah syarat syarat asb loan promosi 4.8%:

1- Permohonan dari 15 Ogos 2017 hingga 31 Ogos 2017 sahaja.
2- Minimum RM50K
3- Membuat pilihan autodebit bulanan melalui akaun CIMB yang masih aktif
4- Boleh juga membuat pilihan potongan autodebit melalui akaun pihak ke tiga (contohnya akaun CIMB suami/isteri/abang/adik/anak), di mana pihak pemilik akaun CIMB untuk potongan tersebut perlu tanda tangan kebenaran untuk potongan di dalam borang asb loan.

* Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya.

Jom mulakan pelaburan asb loan anda dengan saya.



Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.