ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Menggemparkan Pinjaman Islamik mengatasi Pinjaman Konvensional di Maybank dan Kaitan Dengan ASB

Menggemparkan Pinjaman Islamik mengatasi Pinjaman Konvensional di Maybank dan Kaitan Dengan ASB

asb loan maybank
Asb Loan


Ramai yang tertanya tanya kenapa PNB masih lagi melabur dalam Maybank sedangkan Maybank bukan sepenuhnya patuh syariah.

Benar, tapi atas maslahah umum umat islam, maka diharuskan. Namun semenjak mendapat teguran daripada Majlis Fatwa Kebangsaan, PNB telah banyak berubah. Mulai Januari 2008 Maybank telah menubuhkan Maybank Islamic. Anda boleh lihat papan tanda mana mana cawangan Maybank sekarang bertulis "Maybank Islamic" kan?

Jika dibandingkan dengan tempoh penubuhan Maybank iaitu pada May 1960 sudah tentulah perubahan ini sangat ketara datangnya daripada inisiatif daripada teguran Majlis Fatwa Kebangsaan dan PNB sangat komited. Belum dikira lagi dengan penubuhan Panel Penasihat Shariah PNB (boleh rujuk Panel Penasihat Shariah PNB <DISINI>).

Pada tahun 2015, Maybank Islamic telah berjaya membuktikan mereka telah mengatasi jumlah keseluruhan pinjaman konvensional sebanyak 51%. Ini semakin meningkat dan pastilah akan semakin tinggi pada tahun akan datang. Ini adalah satu kejayaan kepada PNB dalam memartabatkan produk dan bisnes berasaskan islamik.

Bisnes Utama Maybank iaitu Pinjaman Islamik semakin meningkat secara tak langsung menjadikan ASB lebih baik
Bisnes Utama Maybank iaitu Pinjaman Islamik semakin meningkat secara tak langsung menjadikan ASB lebih baik


Secara tak langsung, bisnes utama dalam Maybank telah melebihi paras separuh atau 50% kepada islamik.

Mungkin tak lama lagi, ASB boleh mengatasi peratusan islamik yang masih kurang akibat jumlah bisnes konvensional yang terdapat dalam Maybank. Bersama sama kita berdoa agar lebih banyak lagi peratusan ini meningkat di masa hadapan. Isha Allah.....

Berita Penuh = <KLIK SINI>


Berminat nak mulakan ASB Loan ISLAMIK ?




Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.