ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Masalah ASB Loan untuk Pemohon Bekerja di Luar Negara

Masalah ASB Loan untuk Pemohon Bekerja di Luar Negara

Tahukah anda jika anda bekerja di luar negara seperti Singapore, Thailand, Philipine dan lain lain lagi akan ada masalah dan selalunya kena reject.

Ya, memang kena reject. Bukan kerana kelayakan mengikut polisi PNB tetapi beberapa masalah dengan pengesahan taraf kewangan anda oleh pihak bank. Memang rumit sebenarnya untuk mengesahkan mana mana maklumat kewangan anda seperti payslip dan sebagainya. Ini menyebabkan bank terdedah kepada peluang penipuan. Oleh yang demikian, ada beberapa langkah diperlukan supaya anda tetap berpeluang seperti orang lain yang bekerja di Malaysia.

Mohon ASB Loan Jika Bekerja di Luar Negara
Mohon ASB Loan Jika Bekerja di Luar Negara


Mengikut pengalaman saya, anda perlukan dokumen tambahan:

1- Surat tawaran bekerja
2- Permit Kerja TERKINI
3- Penyata akaun bank 6 bulan terkini (biasa bank luar negara)
4- Payslip terkini

Dengan adanya dokumen dokumen tambahan untuk apply asb loan ini, maka lebih cerah peluang anda untuk lulus.

Jangan jadikan masalah kecil ini penghalang untuk anda melabur. Kerja oversea bukan masalah untuk buat asb loan. Jika anda ada sebarang masalah dengan pelaburan ASB atau tercari cari di mana nak buat asb loan terbaik, sila hubungi saya. Saya akan coaching anda dan beri support terbaik sampai anda tamat asb loan.

Sudah ramai yang bekerja di luar negara saya uruskan. Anda puas hati. Jom contact saya SEGERA.

Terbaikkkk......

Biasa kalau kerja di luar negara ni gaji besar kan? kan?

Cubalah ASB Loan RM200K....2 teknik terbaik:

1- TEKNIK ROLLING / AUTOPILOT
Bayar setahun Januari-Disember....dapat dividen, tahun berikutnya biar rolling sendiri / autopilot. Teknik ini anda cuma perlu bayar setahun sahaja (RM1098X12bulan = RM13,176)...biar die bergerak sendiri dan habis tempoh loan anda dapat RM200K! Modal RM13K dapat RM200K!

2-  TEKNIK SHORT TERM / BUAT CASH BANYAK
Bayar 2 Tahun Januari-Disember......dividen jangan usik 2 tahun ni...bayar komitmen 24 bulan ye...nak duit banyak kena la sabar....
Teknik ini memerlukan anda bayar 24 bulan atau 2 tahun PENUH (RM1098X24= RM26352)....biarkan dividen berganda...Contoh; mula Jan 2016.....bayar sampai Disember 2017...bulan Jan 2018 anda pergi bank dan cancelkan asb loan tersebut (bulan Jan 2018 tak payah bayar dah). Keuntungan adalah = 2 kali dividen + cash value = (RM16KX2) + RM5000 = RM37000! Best tak?

* Student sedang belajar diluar negara tak boleh ye...korang takde payslip. Saya cadangkan korang melabur ini dulu....ambil kesempatan Insentif Kerajaan RM1000 FREE <KLIK SINI>








Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.