ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

CIMB ASB Loan Islamic Terbaik Ketika Ini

ASB Loan CIMB Terbaik
ASB Loan CIMB Terbaik

CIMB ASB Loan Islamic



CIMB ASB Loan

Tahukah kenapa ketika ini, CIMB ASB Loan Islamic adalah yang terbaik? Biar saya beritahu anda mengapa.

4 Sebab kenapa pilih CIMB ASB Loan ketika ini:

1- CIMB dah tawarkan ASB Loan Islamic ( Jika anda buat ASB Loan dengan bank lain sekalipun, hati-hati dengan tawaran ASB Loan yang konvensional dan bukan islamic! Perhatikan perkataan ISLAMIC pada surat tawaran. )

2- CIMB Tawarkan TEMPOH pinjaman paling lama iaitu Maksimum 30 Tahun. Biasanya 25 Tahun maksimum. Kenapa nak tempoh lama? Jika anda pelabur tegar dan tahu strategi kira-kira ASB LOAN anda pasti tahu kenapa? Tips= Bayaran bulanan RENDAH!

3- Margin pembiayaan sehingga 100%

4- Tiada Lock-In Period. Lock-in Period adalah tempoh TAK BOLEH CANCEL LOAN. Jika cancel juga, penalti sebanyak 3% daripada jumlah loan dibuat, contoh ASB Loan RM100K maka kene caj penalti RM3000! Tahukah anda, ketika ini bank-bank mengenakan Lock-In Period selama 2 atau 3 Tahun! Dengan CIMB, tak ada Lock-In period. Best kan?



* Sebab No.2 dan No.4 Sebenarnya adalah SEBAB UTAMA CIMB ASB Loan Terbaik ketika ini!

Teruskan membaca tentang ASB Loan menarik ini....

BONUS!
Saya kongsikan di bawah, teknik guna ASB untuk jadi jutawan...



pelaburan asb loan cimb terbaik
pelaburan asb loan cimb terbaik

Saya kongsikan kepada anda TEKNIK RAHSIA JUTAWAN ASB LOAN DENGAN TEKNIK CIMB

KONSEP ASAS = Tak Usik Dividen 30 tahun (Biarkan Compounding) 

LANGKAH 1:
MOHON PEMBIAYAAN ASB Loan (Boleh contact saya FairuzRamli Klik Whatsapp <SINI> )

(Mohon maksimum asb loan : RM200,000)
Untuk 30 Tahun Pembiayaan (pastikan guna Formula; 65- Umur Anda = Tak kurang daripada 30)

LANGKAH 2:
Bayar RM1098 selama 12 bulan atau setahun PERTAMA. Beri komitmen/berjimat/cari duit lebih/simpan bonus untuk selesaikan 12 bulan ini. Ini namanya Strategi!

Tahun pertama/12 bulan pertama
Bayar Caruman bulanan sebanyak RM1098/bulan bagi pembiayaan ASB bernilai RM200,000 .
Jumlah Caruman setahun:
RM1098 x 12 = RM13,176 / setahun

LANGKAH 3:
Pada hujung tahun anda akan TERIMA DIVIDEN


Terima Dividen+Bonus ASB setiap hujung tahun
Minimum 8% ( xpernah kurang sejak tahun 1990 ASB ditubuhkan)
8% x RM200,000 = RM16,000

Teruskan membayar RM1098 selama 30 Tahun...


LANGKAH 4:

Cukup 30 Tahun,
Tebus loan anda di Bank CIMB. Ambil SIJIL ASB RM200,000 !!!!
Dapatkan duit cash dari Buku ASB anda sebanyak RM1,800,000 !!!! RM1.8 Juta tu!

# bayar setahun modal RM1098 aje (senang kira ambil RM1200 terus), kalau RM1200 X 30 Tahun X 12 Bulan pun baru RM432,000. Belum Sejuta pun lagi..
# Dua kali UNTUNG = Sijil ASB RM200K (boleh tebus jadi CASH RM200K !) + Cash dalam Buku ASB boleh bawak keluar di mana-mana bank..RM1.8 juta! Wowwww....bukan MLM..bukan skim cepat kaya...100% duit ANDA SENDIRI!!!
# Mula awal...30 Tahun kan lama...lagi MUDA lagi BAGUS mula :)

* Atas kiraan rate dividen 8%


Tunggu..........


Apa kelebihan Buat ASB Loan dengan Saya sedangkan pergi sendiri Ke Cawangan Bank pun boleh?

3 Sebab:

1) Teknik Betul untuk maksimumkan dividen. Bukan pakai hentam buat loan macam ramai di luar sana. Akhirnya mengadu rugi dan tak rasa apa untung...

2) Khidmat Sokongan Sampai Loan anda dijual. Jika ada masalah bayaran pun saya boleh bagi sokongan teknikal dan prosedur. I'm your man! Online Support Whatsapp Khas untuk customer saya. (Yang tak buat asb loan dengan saya jangan ngada ngada nak support dan tanya soalan bagai hihihi)

3) Tips, Info dan Promosi Percuma. Diskaun BLR dan lain-lain. 

* Semua ini khas untuk mereka yang melabur dengan saya. Katakan anda melabur selama 10 Tahun...cukup 10 Tahun, anda boleh hubungi saya tentang tarikh paling sesuai untuk jual (Timing Penting kena semak BLR..kadang-kadang ada yang rugi bila jual semula ASB Loan mereka!!!) . Anda tau pegawai bank yang anda buat loan tak mungkin bagi servis macam ni kan?

Siapa Saya? <SINI





Berminat?




jutawan cimb asb loan terbaik
jutawan cimb asb loan terbaik

Jadual Pembayaran ASB Loan CIMB = <KLIK SINI>



* Untuk maklumat terkini dan tepat sila rujuk laman web rasmi CIMB




Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.




SPONSORED