ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Cara Mohon Pinjaman Loan ASB Mudah


 3 Cara Mudah Apply ASB Loan 

Mudah Apply Asb Loan
Mudah Apply Asb Loan

Saya boleh uruskan untuk anda tapi isi borang tetap kene MANUAL juga :) 

Loan Islamic ye...terbaikkk..Jom Buat ASB Loan dengan Saya...Saya Coaching Anda!!!

1- Anda contact saya (Whatsapp no di bawah) jika berminat untuk buat loan ASB (Ketika ini saya hanya uruskan asb loan RM100K ke atas SAHAJA).
2- Kita bincang strategi terbaik, matching dengan objektif pelaburan anda.
3- Anda lengkapkan borang dan saya akan proseskan. Mudah kan?
* Kalau luar kawasan pun boleh, dah ramai saya uruskan...tak ada masalah (Termasuk Sabah dan Sarawak). Tak perlu pergi bank 2-3 kali..tak perlu cari parking...tak perlu ambil cuti...semuanya dengan saya, dalam sekali proses sahaja.





Tunggu..........


Apa kelebihan Buat ASB Loan dengan Saya sedangkan pergi sendiri Ke Cawangan Bank pun boleh?

3 Sebab:

1) Teknik Betul untuk maksimumkan dividen. Bukan pakai hentam buat loan macam ramai di luar sana.

2) Khidmat Sokongan Sampai Loan anda dijual. Jika ada masalah bayaran pun saya boleh bagi sokongan teknikal dan prosedur. I'm your man! Online Support Whatsapp Khas untuk customer saya. 

3) Tips, Info dan Promosi Percuma. Diskaun BLR dan lain-lain. 

* Semua ini khas untuk mereka yang melabur dengan saya. Katakan anda melabur selama 10 Tahun...cukup 10 Tahun, anda boleh contact saya tentang tarikh paling sesuai untuk jual (Timing Penting kena semak BLR..kadang-kadang ada yang rugi bila jual semula ASB Loan mereka!!!) . Anda tau pegawai bank yang anda buat loan tak mungkin bagi servis macam ni kan?





Dokumen diperlukan:
1- Salinan IC depan/belakang- 2pcs
2- Salinan Buku ASB maklumat pelabur mukasurat 1 dan 2 sahaja (mukasurat yang ada info diri) - 2pcs
3- No akaun bank
4- Bagi yang bekerja KERAJAAN; Salinan slip gaji 3 Bulan.
    Bagi yang bekerja SWASTA; Salinan slip gaji 3 Bulan DAN Penyata KWSP Terkini
    Bagi yang kerja sendiri; Statement Bank 6 bulan (mohon di kaunter bank). Print Online tak boleh sebab 3 bulan  je. DAN Salinan SSM jika ada.



 

Fingerprint Ink Pad = Dakwat untuk cap jari
 

Cap jari kiri = penuh ye tekan..sekali je









Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.