Promosi Interest Rendah 5% (Monthly Rendah)..Tamat Jun 2017! Jom Melabur SEKARANG!!!

Promosi ASB Loan atau L-ASB Terkini

1) Jika anda mempunyai ASB Loan yang masih aktif dari bank selain cimb, anda boleh dapat interest rate rendah 5%. Sila hubungi saya.

2) CIMB ASB Loan kini islamic dan mempunyai tempoh pinjaman terpanjang iaitu 30 tahun..bank lain maksimum 25 tahun sahaja. Apa maksudnya? Lebih lama, lebih rendah bayaran bulanan :)
*promosi yang ini boleh contact saya untuk details...Whatsapp FairuzRamli 013-4555888 segera!
(MASIH ON..JOM BUAT LOAN DENGAN SAYA)

* Jika anda tak clear PTPTN TAK BOLEH MOHON (ada buat penjadualan semula PTPTN). Pengalaman saya, ramai yang kene reject walaupun gaji layak. Penjadualan semula PTPTN merendahkan score kelayakan pinjaman anda. Jika tidak pernah bayar, jarang jarang bayar, bayaran tertunggak tak ada masalah memohon. Yang buat penjadualan semula je bermasalah.




Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

Anda juga mungkin berminat info lanjut Teknik Strategi ASB Loan ini:


Link Pelaburan Lain Jika Anda Berminat:
        
        v Pelaburan ASB Terbaik

        v Pelaburan Unit Trust Terbaik



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Asb & Asb Loan. Teknik Strategi Terbaik asb loan CIMB Islamic Designed by azhafizah.com